Wauw onvergetelijk
Wauw onvergetelijk
Het was geweldig onze kinderen en kleinkinderen hebben super genoten
Het was geweldig onze kinderen en kleinkinderen hebben super genoten
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 29 december 2023 10:16
Sjef van Dijk
is naar Wereldkerstcircus
geweest op27 december 2023
Lees wat Sjef van Dijk schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Sjef van Dijk over TopTicketshop
Vinden we misleidend
Vinden we misleidend
We hadden kaartjes besteld 2 e rang (eerste rang was niet mogelijk ) konden niet zelf bepalen waar we mochten zitten kosten € 93,00 per stuk en dat 11 x.
Op 17 december kregen wij de tickets online binnen zittend op hè zijbalk helemaal in de hoek en met een andere naam er op en € 30 euro goed koper op de tickets vermeld.
Dit vind ik ronduit stelen en voel me echt belazerd.
We hadden kaartjes besteld 2 e rang (eerste rang was niet mogelijk ) konden niet zelf bepalen waar we mochten zitten kosten € 93,00 per stuk en dat 11 x.
Op 17 december kregen wij de tickets online binnen zittend op hè zijbalk helemaal in de hoek en met een andere naam er op en € 30 euro goed koper op de tickets vermeld.
Dit vind ik ronduit stelen en voel me echt belazerd.
Reactie van Topticketshop:
Beste Sjefvan, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
Beste Sjefvan, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop