• Heerlijke ervaring. Heerlijke ervaring.
    We hebben ontzettend genoten. In combinatie met een overnachting bij het jaz hotel een heerlijke avond uit gehad met veel sfeer en gezelligheid! We hebben ontzettend genoten. In combinatie met een overnachting bij het jaz hotel een heerlijke avond uit gehad met veel sfeer en gezelligheid!
    Geverifieerde aankoop
    Martino Haaima uit Nederland

    is naar Symphonica In Rosso geweest op 15 december 2022 15:02 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Martino Haaima schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Martino Haaima over TopTicketshop

    Goede bereikbaarheid Goede bereikbaarheid
    Fijne service! Fijne service!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Super Super
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Symphonica In Rosso geweest op 15 december 2022 15:01 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Duidelijk en op tijd Duidelijk en op tijd
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig laatste concert Geweldig laatste concert
    Het was een mooie avond. Met een trip down memory lane. Het was een mooie avond. Met een trip down memory lane.
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Symphonica In Rosso geweest op 15 december 2022 14:52 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Dure kaarten ook voor een opkoper Dure kaarten ook voor een opkoper
    De kaarten werden schandalig duur door verkocht. Gelukkig werden we geaccepteerd en was de plek zoals beloofd. De kaarten werden schandalig duur door verkocht. Gelukkig werden we geaccepteerd en was de plek zoals beloofd.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • In theater was het leuker In theater was het leuker
    Tijdens concert ging er vaak even iets mis met muziek. Aan rand van de zaal geluid slecht, aangezien mn partner op krukken liep was die plek het verstandigst om te staan. Was wel blij om er bij te zijn geweest... Tijdens concert ging er vaak even iets mis met muziek. Aan rand van de zaal geluid slecht, aangezien mn partner op krukken liep was die plek het verstandigst om te staan. Was wel blij om er bij te zijn geweest...
    Geverifieerde aankoop
    Renate Meinders uit Nederland

    is naar Symphonica In Rosso geweest op 15 december 2022 15:05 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Renate Meinders schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Renate Meinders over TopTicketshop

    Kaartje veel te duur verkocht Kaartje veel te duur verkocht
    Dacht kaartje uit eerste lijn gekocht te hebben. Kostte mij 100 euro, bleek maar 59 euro te kosten. Walgelijk! Dacht kaartje uit eerste lijn gekocht te hebben. Kostte mij 100 euro, bleek maar 59 euro te kosten. Walgelijk!
    Reactie van Topticketshop: Beste Renate, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Renate, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Liedje Sam had te veel fouten, snoer van de gitarist, het had gewoon opnieuw gestart moeten worden, zo zonde Liedje Sam had te veel fouten, snoer van de gitarist, het had gewoon opnieuw gestart moeten worden, zo zonde
    De Radio10 DJ’s waren slecht te verstaan, het meezingen gedeelte met de mevrouw en haar orgel daar klopte de tekst niet van, vond de Dots zelf leuk en grappig, maar jammer dat Patty wel heel snel de zijtrap nam terwijl de rest haar nog riep om nog even afscheid te nemen van het publiek en het orkest. De Radio10 DJ’s waren slecht te verstaan, het meezingen gedeelte met de mevrouw en haar orgel daar klopte de tekst niet van, vond de Dots zelf leuk en grappig, maar jammer dat Patty wel heel snel de zijtrap nam terwijl de rest haar nog riep om nog even afscheid te nemen van het publiek en het orkest.
    Geverifieerde aankoop
    Marco van der Munnik uit Nederland

    is naar Symphonica In Rosso geweest op 15 december 2022 14:52 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Marco van der Munnik schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marco van der Munnik over TopTicketshop

    Wanneer ik een ticket koop dan wil ook mijn eigen naam zien op dat ticket en niet de naam van de doorverkoper! Wanneer ik een ticket koop dan wil ook mijn eigen naam zien op dat ticket en niet de naam van de doorverkoper!
    Nogmaals: Wanneer ik een ticket koop dan wil ook mijn eigen naam zien op dat ticket en niet de naam van de doorverkoper! Het geeft een verkeerde indruk, waarop ik moest gaan bellen en e-mailen om te vragen of het wel juist is. Gelukkig kwam ik ermee binnen maar had liever gezien mijn eigen naam te zien! Verders is het moeten uitprinten van je ticket niet meer van deze tijd, de barcode had ook gewoon gescand kunnen worden. Wel van Ziggo een houten muntje gekregen voor een glas om het milieu te besparen maar 1000de papieren tickets om er in te komen. Suf Nogmaals: Wanneer ik een ticket koop dan wil ook mijn eigen naam zien op dat ticket en niet de naam van de doorverkoper! Het geeft een verkeerde indruk, waarop ik moest gaan bellen en e-mailen om te vragen of het wel juist is. Gelukkig kwam ik ermee binnen maar had liever gezien mijn eigen naam te zien! Verders is het moeten uitprinten van je ticket niet meer van deze tijd, de barcode had ook gewoon gescand kunnen worden. Wel van Ziggo een houten muntje gekregen voor een glas om het milieu te besparen maar 1000de papieren tickets om er in te komen. Suf
    Reactie van Topticketshop: Beste Marco, Het klopt dat er een andere naam op het ticket staat. Dit komt doordat wij een wederverkoper zijn. Gelukkig heeft dit geen invloed op uw toegang tot het evenement. Wij hopen dat u ondanks de verwarring toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Marco, Het klopt dat er een andere naam op het ticket staat. Dit komt doordat wij een wederverkoper zijn. Gelukkig heeft dit geen invloed op uw toegang tot het evenement. Wij hopen dat u ondanks de verwarring toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: