Soundos was goed
Soundos was goed
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 januari 1 00:00
Tom van Dijk
is naar Soundos
geweest op1 januari 1
Lees wat Tom van Dijk schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Tom van Dijk over TopTicketshop
Kreeg niet de stoelen waar ik voor betaald heb
Kreeg niet de stoelen waar ik voor betaald heb
Soundos was goed. Jammer is dat ik andere plaatsen had besteld dan ik kreeg op de balustrade rij 3 stoel 5 en 6. Ik had 2de rij ( stoel onbekend) beneden besteld voor 60 euro per stuk en degene die ik kreeg waren 26,50 per stuk . Nogal een groot prijs verschil en dat heeft wel invloed gehad . Zonde, ik zou het fijn vinden als ik dat prijs verschil nog terug kan ontvangen
Soundos was goed. Jammer is dat ik andere plaatsen had besteld dan ik kreeg op de balustrade rij 3 stoel 5 en 6. Ik had 2de rij ( stoel onbekend) beneden besteld voor 60 euro per stuk en degene die ik kreeg waren 26,50 per stuk . Nogal een groot prijs verschil en dat heeft wel invloed gehad . Zonde, ik zou het fijn vinden als ik dat prijs verschil nog terug kan ontvangen
Reactie van Topticketshop:
Beste Tom,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Tom,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop