• Geweldig, het duurde even maar het was de moeite waard. Geweldig, het duurde even maar het was de moeite waard.
    Super goed. Alle hits keamen langs en nog net zo goed als drie jaar geleden. Super goed. Alle hits keamen langs en nog net zo goed als drie jaar geleden.
    Geverifieerde aankoop
    Ad brekelmans uit 's-Hertogenbosch,Nederland

    is naar Simply Red geweest op 12 november 2022 15:25 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Ad brekelmans schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ad brekelmans over TopTicketshop

    ?? Prima geregeld. ?? Prima geregeld.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Heerlijk. Mick was geweldig, lekker gedanst. Heerlijk. Mick was geweldig, lekker gedanst.
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op 12 november 2022 15:14 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Kaarten waren te duur. Verder alles prima geregeld. Kaarten waren te duur. Verder alles prima geregeld.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goede sfeer en uiteraard goede muziek Goede sfeer en uiteraard goede muziek
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Dedemsvaart,Nederland

    is naar Simply Red geweest op 12 november 2022 12:26 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Na 2 jaar eindelijk Na 2 jaar eindelijk
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • slechte service omdat ik niet kon er 150 euro weggegooid zijn slechte service omdat ik niet kon er 150 euro weggegooid zijn
    Geverifieerde aankoop
    Otto Walter uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op 12 november 2022 14:57 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Otto Walter schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Otto Walter over TopTicketshop

    Slechte klantenservice Slechte klantenservice
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Wij hebben u al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht van de verplaatsing van het concert van Simply Red. Pas in de week voorafgaand aan de show geeft u aan dat u niet kan, nadat wij u de tickets al verzonden hebben. Als u eerder had aangegeven dat u niet kon, dan hadden wij uw bestelling kunnen annuleren. Maar zo kort van te voren kan dat niet meer, dan hebben wij geen tijd meer om de kaarten aan iemand anders te verkopen. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste klant, Wij hebben u al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht van de verplaatsing van het concert van Simply Red. Pas in de week voorafgaand aan de show geeft u aan dat u niet kan, nadat wij u de tickets al verzonden hebben. Als u eerder had aangegeven dat u niet kon, dan hadden wij uw bestelling kunnen annuleren. Maar zo kort van te voren kan dat niet meer, dan hebben wij geen tijd meer om de kaarten aan iemand anders te verkopen. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Te weinig gespeeld Te weinig gespeeld
    Je betaald voor Simply red maar deze staan te kort op podium Je betaald voor Simply red maar deze staan te kort op podium
    Geverifieerde aankoop
    Carola Gelissen uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op 12 november 2022 14:20 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Carola Gelissen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Carola Gelissen over TopTicketshop

    Heel vervelend Heel vervelend
    Ik had 89€ betaald voor de kaarten en op mijn kaarten stond 52€ Ik had zitplaatsen vooraan besteld en dan kom je op de 12e rij te zitten bovenaan. Ook de naam kwam niet overeen. Eigenlijk zou ik gewoon 75€ terug moeten krijgen van ticketshop Ik had 89€ betaald voor de kaarten en op mijn kaarten stond 52€ Ik had zitplaatsen vooraan besteld en dan kom je op de 12e rij te zitten bovenaan. Ook de naam kwam niet overeen. Eigenlijk zou ik gewoon 75€ terug moeten krijgen van ticketshop
    Reactie van Topticketshop: Beste Carola, Vreemd dat u dacht kaarten vooraan besteld te hebben, want ik zie in uw orderbevestiging vak 210 rij 12 staan en deze plaatsen hebben wij u ook geleverd. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Carola, Vreemd dat u dacht kaarten vooraan besteld te hebben, want ik zie in uw orderbevestiging vak 210 rij 12 staan en deze plaatsen hebben wij u ook geleverd. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: