Reviews en Klantbeoordelingen
Dit vinden onze klanten van Topticketshop
Topticketshop verzamelt reviews van echte klanten. Het is niet mogelijk om een review achter te laten als je geen tickets hebt aangeschaft bij Topticketshop. Reviews met grof taalgebruik en/of onwaarheden worden niet geplaatst. Het kan enkele weken duren voordat een review wordt geplaatst.
-
Prima service Prima service
Aan te raden om vice Topticketshop kaarten te regelen. Aan te raden om vice Topticketshop kaarten te regelen.
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 6 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Goed GoedGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 6 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Vlekkeloze organisatie Vlekkeloze organisatie
Zij brengen weer veelzijdig toneel, zoals ooit in de dagen van De Appel in Scheveningen Zij brengen weer veelzijdig toneel, zoals ooit in de dagen van De Appel in Scheveningen
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 6 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Tickets are available on friday only and My message are in english because I don’t speak dutch but you answer in dutch - bad service Tickets are available on friday only and My message are in english because I don’t speak dutch but you answer in dutch - bad service
Ear customer, Thank you for writing a review on our website. We find your feedback very important. You help us improve our services and you also help other consumers make a decision. It is annoying that you are not satisfied with our services. We will use your feedback to try to improve our services. Thank you for your response and hopefully see you again. We ofcourse are willing and able to answer you in English. We will investigate why this didnt happen before Kind regards, Joost Topticketshop Ear customer, Thank you for writing a review on our website. We find your feedback very important. You help us improve our services and you also help other consumers make a decision. It is annoying that you are not satisfied with our services. We will use your feedback to try to improve our services. Thank you for your response and hopefully see you again. We ofcourse are willing and able to answer you in English. We will investigate why this didnt happen before Kind regards, Joost Topticketshop
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 6 augustus 2024
Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost TopticketshopVertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Niet direct op de hoogte v.doorverkooptickets ! Niet direct op de hoogte v.doorverkooptickets !
We waren vooraf niet geïnformeerd over t feit dat het bij de aankoop van onze tickets blijkbaar om doorverkooptickets ging, waardoor de vraagprijs extra/veel hoger lag dan normaal ! -> dit zou in de toekomst veel duidelijker en onmiddellijk bij t begin en online op de site zelf duidelijk nr iedereen toe gecommuniceerd moeten worden ! We kregen deze info pas bij de ontvangst van onze tickets enkele dagen voor het concert, waardoor we ons eigenlijk afgezet voelden ! daarom helemaal niet tevreden hierover ! We waren vooraf niet geïnformeerd over t feit dat het bij de aankoop van onze tickets blijkbaar om doorverkooptickets ging, waardoor de vraagprijs extra/veel hoger lag dan normaal ! -> dit zou in de toekomst veel duidelijker en onmiddellijk bij t begin en online op de site zelf duidelijk nr iedereen toe gecommuniceerd moeten worden ! We kregen deze info pas bij de ontvangst van onze tickets enkele dagen voor het concert, waardoor we ons eigenlijk afgezet voelden ! daarom helemaal niet tevreden hierover !
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 6 augustus 2024
Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost TopticketshopVertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Very easy breezy Very easy breezy
Safe easy and quick. Tickets came pretty short before the concert. But everything worked out. Safe easy and quick. Tickets came pretty short before the concert. But everything worked out.
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 5 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Goed geregeld Goed geregeld
Top! Top!
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 5 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Fantastisch ze hebben goede kaartjes voor ons geregeld Fantastisch ze hebben goede kaartjes voor ons geregeld
Goede service, kregen mooie plaatsen Goede service, kregen mooie plaatsen
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 5 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Vaag mbt tot tickets Vaag mbt tot tickets
Wij hadden 1e rang + geboekt. Rij 9. Ik vraag me af wat de plus inhoudt want rij 8 zou ik meer aanduiden met plus omdat je daar beenruimte hebt. Bovendien vind ik het storend dat ik een ticket koop voor ruim 90 euro, en ik dan een ticket krijg met andere tenaamstelling en dat diegene ook nog eens 30 euro minder heeft betaald voor zelfde plek. Hierdoor zou ik zeggen dit is de laatste x dat ik bij deze partij tickets heb geboekt. Wij hadden 1e rang + geboekt. Rij 9. Ik vraag me af wat de plus inhoudt want rij 8 zou ik meer aanduiden met plus omdat je daar beenruimte hebt. Bovendien vind ik het storend dat ik een ticket koop voor ruim 90 euro, en ik dan een ticket krijg met andere tenaamstelling en dat diegene ook nog eens 30 euro minder heeft betaald voor zelfde plek. Hierdoor zou ik zeggen dit is de laatste x dat ik bij deze partij tickets heb geboekt.
Geverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 5 augustus 2024
Reactie van Topticketshop: Beste Marianne, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Marianne, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost TopticketshopVertaald door TopTicketshop Toon origineel -
Goed geregeld Goed geregeldGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 5 augustus 2024
Vertaald door TopTicketshop Toon origineel