• Geweldig! Geweldig!
    Ik ben samen met mijn dochter naar de show vleugels geweest en dit was echt een fantastische ervaring. K3 zong en danste fantastisch en mijn dochter heeft echt enorm genoten ?? ook vond ik het bij kunstlinie fijn geregeld dus complimenten daar ook Ik ben samen met mijn dochter naar de show vleugels geweest en dit was echt een fantastische ervaring. K3 zong en danste fantastisch en mijn dochter heeft echt enorm genoten ?? ook vond ik het bij kunstlinie fijn geregeld dus complimenten daar ook
    Geverifieerde aankoop
    Isa Vermeule uit Nederland

    is naar K3 geweest op 1 mei 2023 07:29 in Kunstlinie Almere Flevoland Almere

    Lees wat Isa Vermeule schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Isa Vermeule over TopTicketshop

    Fijn Fijn
    Fijne herinneringen en tips in de e-mail. Duidelijk. Fijne herinneringen en tips in de e-mail. Duidelijk.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed Goed
    Geverifieerde aankoop
    Iris Akkerhuis uit Nederland

    is naar K3 geweest op 25 april 2023 09:30 in Parktheater Eindhoven Eindhoven

    Lees wat Iris Akkerhuis schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Iris Akkerhuis over TopTicketshop

    Zeer slechte service Zeer slechte service
    Zojuist heb ik gebeld met jullie klantenservice maar dat verliep niet erg prettig. Ik heb via jullie kaarten gekocht voor K3 dit zou plaat vinden op 10 april maar dat is geannuleerd. Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld door topticket dus ik stond op de dag zelf voor niks in Eindhoven. Vervolgens hebben jullie er 9 dagen over gedaan om te laten weten hoe ik mijn geld kon terug krijgen. In te tussentijd heb ik meerder keren gebeld. Op 19 april sturen jullie een mail dat er een nieuwe datum (3 mei) is waarop ik niet kan en ik heb 2 dagen de tijd om te reageren als ik mijn geld terug wil (t/m 21 april). Wegens omstandigheden is dit niet gelukt. Vervolgens bel ik zojuist de klantenservice en is er niks meer mogelijk. Tevens word ik op zo een manier te woord gestaan dat ik dat niet prettig vond. Het was bijna de toon van helaas pindakaas. De situatie is nu dat wij niet naar k3 kunnen en ook nog ons geld kwijt zijn voor hele dure kaarten. Ik wil heel graag m’n geld terug zodat ik nieuwe kaartjes kan kopen voor m’n kinderen!!!! Tot op heden is het niet opgelost!!! Zojuist heb ik gebeld met jullie klantenservice maar dat verliep niet erg prettig. Ik heb via jullie kaarten gekocht voor K3 dit zou plaat vinden op 10 april maar dat is geannuleerd. Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld door topticket dus ik stond op de dag zelf voor niks in Eindhoven. Vervolgens hebben jullie er 9 dagen over gedaan om te laten weten hoe ik mijn geld kon terug krijgen. In te tussentijd heb ik meerder keren gebeld. Op 19 april sturen jullie een mail dat er een nieuwe datum (3 mei) is waarop ik niet kan en ik heb 2 dagen de tijd om te reageren als ik mijn geld terug wil (t/m 21 april). Wegens omstandigheden is dit niet gelukt. Vervolgens bel ik zojuist de klantenservice en is er niks meer mogelijk. Tevens word ik op zo een manier te woord gestaan dat ik dat niet prettig vond. Het was bijna de toon van helaas pindakaas. De situatie is nu dat wij niet naar k3 kunnen en ook nog ons geld kwijt zijn voor hele dure kaarten. Ik wil heel graag m’n geld terug zodat ik nieuwe kaartjes kan kopen voor m’n kinderen!!!! Tot op heden is het niet opgelost!!!
    Reactie van Topticketshop: Beste Iris, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Iris, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • We hebben genoten We hebben genoten
    Het was een heel leuk optreden met veel power mede dankzij de danseres waardoor de vaart erin bleef.Een schitterende accomodatie...alleen jammer dat onze meiden zo weinig ruimte hadden om mee te dansen....de ruimte voor het podium was te klein...ze zijn dan maar gaan dansen bij een toegangsdeur waar de ruimte wat groter was Het was een heel leuk optreden met veel power mede dankzij de danseres waardoor de vaart erin bleef.Een schitterende accomodatie...alleen jammer dat onze meiden zo weinig ruimte hadden om mee te dansen....de ruimte voor het podium was te klein...ze zijn dan maar gaan dansen bij een toegangsdeur waar de ruimte wat groter was
    Geverifieerde aankoop
    M Overhand uit Nederland

    is naar K3 geweest op 19 april 2023 08:24 in Parktheater Eindhoven Eindhoven

    Lees wat M Overhand schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van M Overhand over TopTicketshop

    Prima Prima
    Heel goede serviice Heel goede serviice
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Super leuke show oor de kids. Super leuke show oor de kids.
    Geweldig mijn kleindochter heeft er ontzettend van genoten!! Geweldig mijn kleindochter heeft er ontzettend van genoten!!
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar K3 geweest op 18 april 2023 08:46 in Parktheater Eindhoven Eindhoven

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prima Prima
    Goed, was allemaal prima geregeld.was allemaal prima. Goed, was allemaal prima geregeld.was allemaal prima.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Deze bleek afgelast Deze bleek afgelast
    Helaas bleken de kaartjes via TopTicketshop bijna twee keer zo duur te zijn als de reguliere kaartjes via het theater. Ik raad het anderen dan ook sterk af om daar te bestellen. Eenmaal bij het concert bleek het te zijn afgelast, en waren wij niet op de hoogte gesteld hiervan. Een dubbele teleurstelling dus! Helaas bleken de kaartjes via TopTicketshop bijna twee keer zo duur te zijn als de reguliere kaartjes via het theater. Ik raad het anderen dan ook sterk af om daar te bestellen. Eenmaal bij het concert bleek het te zijn afgelast, en waren wij niet op de hoogte gesteld hiervan. Een dubbele teleurstelling dus!
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar K3 geweest op 11 april 2023 23:29 in Parktheater Eindhoven Eindhoven

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Zeer slecht! Kaartjes waren twee keer zo duur bijna! Zeer slecht! Kaartjes waren twee keer zo duur bijna!
    Bestel hier nooit je kaartjes. Bestel hier nooit je kaartjes.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: