Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 20 december 2023 07:45
M Biesheuvel
is naar Jandino Asporaat
geweest op11 december 2023
Lees wat M Biesheuvel schreef over TopTicketshop
Beoordeling van M Biesheuvel over TopTicketshop
Verkeerde kaarten terwijl ik duurdere heb betaald
Verkeerde kaarten terwijl ik duurdere heb betaald
Ik heb circa 55 euro betaald per kaart. (2 kaartjes) ik wilde dit kado geven aan mijn man dus een redelijk goede plek geven.
Op mijn ticket stond echter een veel lagere waarde van mijn kaartje, iets in de 20 euro. We zaten helemaal bovenaan en zagen vrijwel niks door zowel de afstand als de lange mensen voor ons. We zijn halverwege weggegaan, teleurgesteld.
Ik heb circa 55 euro betaald per kaart. (2 kaartjes) ik wilde dit kado geven aan mijn man dus een redelijk goede plek geven.
Op mijn ticket stond echter een veel lagere waarde van mijn kaartje, iets in de 20 euro. We zaten helemaal bovenaan en zagen vrijwel niks door zowel de afstand als de lange mensen voor ons. We zijn halverwege weggegaan, teleurgesteld.
Reactie van Topticketshop:
Beste M, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
Beste M, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop