• Fantastisch heb erg genoten Fantastisch heb erg genoten
    Prima Prima
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 20 maart 2023 23:00
    Anoniem

    is naar Het Zwanenmeer geweest op 19 maart 2023

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prima service Prima service
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • De voortstelling was prachtig!!! De voortstelling was prachtig!!!
    De plaats was voor een Gold-kaart uitermate teleurstellend!!! We zaten in het midden maar doordat de stoelen niet trapsgewijs stonden konden we niet op het podium kijken. We moesten steeds langs het hoofd van ons voor buurman en buurvrouw kijken. Veel gehoorde klacht die avond van mensen om ons heen. Ik ga nooit meer naar de Brabant Hallen voor een podium voorstelling! De plaats was voor een Gold-kaart uitermate teleurstellend!!! We zaten in het midden maar doordat de stoelen niet trapsgewijs stonden konden we niet op het podium kijken. We moesten steeds langs het hoofd van ons voor buurman en buurvrouw kijken. Veel gehoorde klacht die avond van mensen om ons heen. Ik ga nooit meer naar de Brabant Hallen voor een podium voorstelling!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2023 18:41
    Anoniem

    is naar Het Zwanenmeer geweest op 16 maart 2023

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goede informatie Goede informatie
    Zeker geen waar voor ons geld. Veel te duur. Slechte plaatsen voor Gold. Zeker geen waar voor ons geld. Veel te duur. Slechte plaatsen voor Gold.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • 100 0/0 genoten van het ballet en orkest. 100 0/0 genoten van het ballet en orkest.
    ?? ??
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2023 13:06
    Anoniem

    is naar Het Zwanenmeer geweest op 16 maart 2023

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prima, werd goed op de hoogte gehouden. Prima, werd goed op de hoogte gehouden.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • heel mooi, al zat er een lang iemand voor mij zodat ik er steeds omheen moest kijken heel mooi, al zat er een lang iemand voor mij zodat ik er steeds omheen moest kijken
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 19 maart 2023 16:29
    J Balder

    is naar Het Zwanenmeer geweest op16 maart 2023

    Lees wat J Balder schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van J Balder over TopTicketshop

    Ik vind het schandalig dat een ticket €54 kost en da we bij jullie €90 hebben betaald Ik vind het schandalig dat een ticket €54 kost en da we bij jullie €90 hebben betaald
    Reactie van Topticketshop: Beste J, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste J, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldige ervaring om er deel van te zijn. Geweldige ervaring om er deel van te zijn.
    De uitvoering en de muziek van het zwanenmeer waren voortreffelijk. De voorstelling begon laat doordat teveel mensen na 20.00 nog binnen kwamen. Na de pauze was onze plaats tijdelijk ingenomen. We zagen dat veel mensen van plaats wisselden. Dat heeft meer met de Nederlandse mentaliteit te maken! De uitvoering en de muziek van het zwanenmeer waren voortreffelijk. De voorstelling begon laat doordat teveel mensen na 20.00 nog binnen kwamen. Na de pauze was onze plaats tijdelijk ingenomen. We zagen dat veel mensen van plaats wisselden. Dat heeft meer met de Nederlandse mentaliteit te maken!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2023 00:59
    Anoniem

    is naar Het Zwanenmeer geweest op 16 maart 2023

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Schandelijk, op ticket staat een prijs van 78 euro, ik betaalde bijna 170 euro. Schandelijk, op ticket staat een prijs van 78 euro, ik betaalde bijna 170 euro.
    Schandelijker is uw handelingswijze. Er is door u aan mij niet verteld dat ik het tickets van iemand ander kocht die er bijna 300 euro mee verdiende. Wij voelen ons belazerd. Schandelijker is uw handelingswijze. Er is door u aan mij niet verteld dat ik het tickets van iemand ander kocht die er bijna 300 euro mee verdiende. Wij voelen ons belazerd.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Ik zie dat u voor 3 tickets 340 euro heeft betaald, dus 110 euro per stuk en niet 170. Dus wat u zegt over 300 euro klopt niet. Het klopt wel dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Ik zie dat u voor 3 tickets 340 euro heeft betaald, dus 110 euro per stuk en niet 170. Dus wat u zegt over 300 euro klopt niet. Het klopt wel dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: