• Geweldig Geweldig
    Geweldig Geweldig
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Frans Bauer geweest op 21 oktober 2024 18:34 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goede service Goede service
    Klantvriendelijk Klantvriendelijk
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inspirerend Inspirerend
    Alleen de route van parkeren naar Ahoy verouderd Alleen de route van parkeren naar Ahoy verouderd
    Geverifieerde aankoop
    Feestinverve Feestinverve ferdinand schonberger uit Nederland

    is naar Frans Bauer geweest op 21 oktober 2024 18:29 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Feestinverve Feestinverve ferdinand schonberger schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Feestinverve Feestinverve ferdinand schonberger over TopTicketshop

    Goed Goed
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig. Geweldig.
    Top. Top.
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Veenendaal,Nederland

    is naar Frans Bauer geweest op 21 oktober 2024 18:28 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goed Goed
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mooi Mooi
    Mooi Mooi
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Frans Bauer geweest op 21 oktober 2024 18:37 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Veel betaald slechte plaatsen Veel betaald slechte plaatsen
    Veel betaald slechte plaatsen Veel betaald slechte plaatsen
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Was erg gezellig Was erg gezellig
    Was erg gezellig, maar de stoelen waren niet geschikt voor vol lijvige personen naast mij zat er eentje waardoor ik bijna geen zit ruimte had. Maar het feest was er niet minder om Was erg gezellig, maar de stoelen waren niet geschikt voor vol lijvige personen naast mij zat er eentje waardoor ik bijna geen zit ruimte had. Maar het feest was er niet minder om
    Geverifieerde aankoop
    H.M Klein Henderson uit Nederland

    is naar Frans Bauer geweest op 21 oktober 2024 18:29 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat H.M Klein Henderson schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van H.M Klein Henderson over TopTicketshop

    Naar Naar
    Bij aan koop is er niet bij gezegd dat er een behoorlijk meer prijs was van 34€ pp daar schok ik toch wel van Bij aan koop is er niet bij gezegd dat er een behoorlijk meer prijs was van 34€ pp daar schok ik toch wel van
    Reactie van Topticketshop: Beste H.M, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste H.M, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: