De boeking was slecht
De boeking was slecht
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 december 2024 08:46
Adriaan van Overbeeke
is naar Edwin Evers Band
geweest op7 december 2024
Lees wat Adriaan van Overbeeke schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Adriaan van Overbeeke over TopTicketshop
Veel teveel geld betaald
Veel teveel geld betaald
Ik heb €140 euro betaald voor 2 kaartjes. Dat zou inclusief diner de normale prijs zijn. Maar aangekomen in de Meenthe bleek dat diner er niet bij zat. Dus dat alsnog moeten betalen.
Ik heb €140 euro betaald voor 2 kaartjes. Dat zou inclusief diner de normale prijs zijn. Maar aangekomen in de Meenthe bleek dat diner er niet bij zat. Dus dat alsnog moeten betalen.
Reactie van Topticketshop:
Beste Adriaan,
Er staat in ew boeking niks over een dinner. Wij hebben dan ook geen kaarten verkocht inclusief dinner. Dit moet een misverstand zijn.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Adriaan,
Er staat in ew boeking niks over een dinner. Wij hebben dan ook geen kaarten verkocht inclusief dinner. Dit moet een misverstand zijn.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop