• Een geweldige aanbevelenswaardige ervaring Een geweldige aanbevelenswaardige ervaring
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 december 2022 18:45
    Chris van Diepenbeek uit Nederland

    is naar Carmina Burana geweest op 10 december 2022 in Martiniplaza Theater Groningen

    Lees wat Chris van Diepenbeek schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Chris van Diepenbeek over TopTicketshop

    Ze zijn wel erg duur. Ze zijn wel erg duur.
    Reactie van Topticketshop: Beste Chris, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Chris, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Fenomenaal Fenomenaal
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 december 2022 18:26
    Anoniem uit Nederland

    is naar Carmina Burana geweest op 10 december 2022 in Martiniplaza Theater Groningen

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prijzig Prijzig
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Zeer bijzondere ervaring. Zeer bijzondere ervaring.
    Prachtige uitvoering. Prachtige uitvoering.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 december 2022 15:00
    Johan Veenhuis uit Bennekom,Nederland

    is naar Carmina Burana geweest op 10 december 2022 in Martiniplaza Theater Groningen

    Lees wat Johan Veenhuis schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Johan Veenhuis over TopTicketshop

    Te duur. Bij de kassa had ik €81,50 betaals x 2 i.p.v. € 250,00 totaal bij het ticketbureau Te duur. Bij de kassa had ik €81,50 betaals x 2 i.p.v. € 250,00 totaal bij het ticketbureau
    Reactie van Topticketshop: Beste Johan, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Johan, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Was mooi Was mooi
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 december 2022 15:59
    Anoniem uit Nederland

    is naar Carmina Burana geweest op 9 december 2022 in Philharmonie Haarlem

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Ging goed Ging goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • het concert was goed, locatie totaal onbereikbaar en ongeschikt, een uur in de file gestaan en dus deel concert gemist het concert was goed, locatie totaal onbereikbaar en ongeschikt, een uur in de file gestaan en dus deel concert gemist
    Was slechte ervaring, ruim voldoende vroeg vertrokken, maar minimaal een uur in de file gestaan en daardoor een half uur van het concert van 2 uur gemist. Grote deceptie, en teleurstelling. Was slechte ervaring, ruim voldoende vroeg vertrokken, maar minimaal een uur in de file gestaan en daardoor een half uur van het concert van 2 uur gemist. Grote deceptie, en teleurstelling.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 december 2022 14:20
    Anoniem uit Nederland

    is naar Carmina Burana geweest op 10 december 2022 in Martiniplaza Theater Groningen

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Veel te hoge prijzen en zeer slechte zitplaatsen Veel te hoge prijzen en zeer slechte zitplaatsen
    De prijs die ik betaald heb was veel et hoog, kaarten waren veel goedkoper verkrijgbaar en absoluut niet wat je voor de prijs mocht verwachten. Nooit weer doen. De prijs die ik betaald heb was veel et hoog, kaarten waren veel goedkoper verkrijgbaar en absoluut niet wat je voor de prijs mocht verwachten. Nooit weer doen.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Het klopt dat onze prijzen hoger kunnen zijn dan bij het eerste verkooppunt, onze prijzen zijn gebaseerd op vraag en aanbod. Bij populaire en uitverkochte shows kan er inderdaad een prijsverschil ontstaan. Ik vind het wel vreemd dat u niet tevreden bent over uw zitplaatsen, want u heeft Topseats ontvangen voor deze show: de duurste categorie die het theater aanbiedt. Ik zou verwachten dat deze het beste zicht op de voorstelling bieden. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste klant, Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Het klopt dat onze prijzen hoger kunnen zijn dan bij het eerste verkooppunt, onze prijzen zijn gebaseerd op vraag en aanbod. Bij populaire en uitverkochte shows kan er inderdaad een prijsverschil ontstaan. Ik vind het wel vreemd dat u niet tevreden bent over uw zitplaatsen, want u heeft Topseats ontvangen voor deze show: de duurste categorie die het theater aanbiedt. Ik zou verwachten dat deze het beste zicht op de voorstelling bieden. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: